Retour sturen

U kunt uw pakket via 1 van onderstaande opties retour melden.

Het product mag niet beschadigd zijn en moet met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Shoeplace geretourneerd worden. Wanneer de artikelen in goede staat retour ontvangen zijn dan krijgt u het aankoop bedrag binnen 10 werkdagen uitbetaald.

Let op! Een schoenendoos is geen verzendverpakking hier dient altijd een zak omheen gedaan te worden.

Retour Kosten:

  • Retour sturen is gratis via DPD of DHL
  • Retourneren vanuit België en Duitsland berekenen wij een vast laag tarief van €4,95.

Retour sturen naar shoeplace

Via ons retourportal kunt u de retourzending eenvoudig aanmelden en een retour etiket aanmaken. U ontvangt ook een track en trace code van de retour zending zodat u de zending gemakkelijk kunt volgen

Instructies:

  1. Zending online aanmelden met het track en trace nummer (zit in uw mailbox / spam map) en uw postcode. (Kunt u de Track en tracé code niet vinden bel dan de klantenservice en wij zoeken het voor u op.)
  2. Stappen doorlopen en retour etiket uitprinten
  3. Pakket inpakken en wegbrengen.

Maak van jouw Retour een Duurzame zending

Shoeplace sluit als eerste het 'groene' logistieke concept Keepr aan. Retour proces via Keepr zorgt voor minder CO2 uitstoot en hergebruik van de verpakking.

Keepr = Pakket tijdelijk bij je houden > Doorsturen naar andere consument 

 Help het milieu en maak kans op cadeaubon t.w.v. €50

 Net zo eenvoudig als 'normaal' retour sturen

En gegarandeerd binnen 30 dagen je geld retour

Dus vindt je het niet erg om je retour product even bij te houden, dan is Keepr echt wat voor jou! 

Direct Keepr melden

Zonder Printer

Uw wilt uw aankoop retour sturen maar u heeft geen printer!

Dan is de procedure als volgt:

U stuurt zelf het pakket terug en u ontvangt van ons een kortingsbon van €6 ter compensatie van de gemaakte retour kosten.

Artikel ruilen

Wilt u een ander artikel ontvangen? Stuur dan uw artikel(en) volgens bovenstaande procedure retour en plaats zelf een nieuwe bestelling in de webshop. Zodra wij uw producten retour hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag aan u uitbetalen.

Klacht?

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Indien u toch een onjuiste levering heeft gehad of u heeft een klacht betreffende de bestelde pantoffels dan kunt u een mail sturen naar hallo@shoeplace.nl. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen voor u.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Retour via herroepingsrecht

Naast bovenstaande procedure kunt u indien gewenst ook gebruik maken van het Europese herroepingsrecht voor webwinkel aankopen.Indien u gebruik maakt van dit recht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Shoeplace geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht download u hier het formulier wat u ingevuld met de producten retour stuurt. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.